OBCHODNÍ PODMÍNKY
-
ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
-
Tyto obchodní podmínky jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
PS electronic, s.r.o.
IČ: 26461757
DIČ: CZ26461757
se sídlem: Střížkovská 50/82, 18000, Praha 8
zapsané v obchodním rejstříku, u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 83833
kontaktní údaje:
e-mail: odbyt@pselectronic.cz
tel: 222 541 475
internet: www.pselectronic.cz
(dále jen „prodávající“)
-
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
-
Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.
-
Kupující, spotřebitel, (dále jen „spotřebitel“), je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s kupujícím nebo s ním jinak jedná. Je-li smluvní stranou spotřebitelem řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
-
Kupující, který není spotřebitelem, je podnikatel (dále jen „podnikatel“). Za podnikatele se považuje každá osoba, která samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku.
-
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
-
Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
-
INFORMACE O ZBOŽÍ A CENÁCH
-
Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu umístěném na webové stránce www.pselectronic.cz (dále jen „internetový obchod“)
-
Ceny zboží a případné množstevní slevy jsou uvedeny jak včetně daně z přidané hodnoty, tak bez daně z přidané hodnoty.
-
Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě.
-
Při nákupu spotřebitelem přímo v naší provozovně bez předchozího vytvoření internetové objednávky platí „cena na prodejně“ uvedená v kartě každého zboží.
-
Při nákupu podnikatelem (firemní nákup) jsou platné internetové ceny včetně množstevních slev i při nákupu přímo v naší provozovně. Je také na základě poptávky např. při větším množství, nebo rámcové roční objednávce dohodnout individuální ceny.
-
Podnikatelům, kteří mají zájem naše zboží dále prodávat ve svých provozovnách nebo internetových obchodech, nabízíme po dohodě individuální cenovou kategorii pro další prodej.
-
Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
-
OBJEDNÁVKA A KUPNÍ SMLOUVA
-
Kupní smlouva se uzavírá na základě objednávky, která může být doručena prodávajícímu některým z následujících způsobů: elektronicky e-mailem, poštou dopisem, osobním jednáním, prostřednictvím internetového obchodu (prostředek komunikace na dálku), nebo po dohodě telefonicky.
-
Zboží, které je předmětem kupní smlouvy, je nabízeno prodávajícím v internetovém obchodě nebo je obsahem nabídky zaslané kupujícímu na základě jeho poptávky nebo je obsahem nabídky při osobním jednání.
-
Objednávka by měla zejména obsahovat katalogové číslo nebo název zboží, počet ks, způsob platby, způsob doručení a nezbytné údaje potře bné pro doručení nebo převzetí zboží, jako jsou jméno a příjmení, telefonické nebo e-mailové spojení a v případě posílání zásilky dodací adresa.
-
V internetovém obchodě je možné se před vytvoření objednávky zaregistrovat, nebo je možné vytvořit objednávku bez registrace. Před odesláním internetové objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Odeslání objednávky je podmíněno potvrzením kupujícího, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami.
-
Kupní smlouva se považuje za uzavřenou odesláním potvrzení o přijetí objednávky prodávajícím na e-mail, případně jiný kontakt kupujícího. V případě osobního objednání potvrzením přijetí objednávky v papírové formě.
-
V případě, že některé zboží uvedené v objednávce nemůže prodávající již dodat, např. z důvodu, že se zboží již nevyrábí, nelze jej již dodat, nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
-
DODACÍ PODMÍNKY
-
Zboží, které je na skladě, je expedováno obratem, nebo následující pracovní den. V případě osobního odběru objednávky v provozovně prodávajícího bude kupující vyzván k odběru zboží e-mailem ihned po dokončení jeho přípravy. Zboží, které není skladem, nebo není skladem v dostatečném množství expedujeme v nejkratším možném termínu v závislosti na konkrétním dodavateli, obvykle v rozsahu 5-14 dnů. V případech, kdy některé zboží není na skladě dodavatele a má dlouhý dodací termín, je kupující o této skutečnosti informován, aby mohl být dohodnut další postup.
-
Na některé zboží, které není v běžném sortimentu, na zakázkovou výrobu transformátorů, nebo neobvykle velké množství jednoho druhu zboží může být do vzájemné dohodě mezi prodávajícím a kupujícím požadována úhrada zálohy.
-
U některého zboží, které je dodáváno pouze na objednávku, může být stanoveno minimální objednací množství.
-
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
-
POPTÁVKA
-
V případě, že kupující požadujete zboží, které nenajde v našem katalogu, nebo požaduje větší množství zboží jednoho druhu, potom využije, prosím, písemně možnosti poptávky, na jejímž základě bude poskytnuta informace o možnosti dodávky včetně ceny, případně individuální cenová nabídka.
-
MOŽNOSTI DOPRAVY – EXPEDIČNÍ NÁKLADY A VYZVEDNUTÍ ZBOŽÍ V ČESKÉ REPUBLICE
-
Při hodnotě objednávky nad 5.000,- Kč vč. DPH neúčtujeme expediční náklady pro jeden balík u přepravce DPD do30kg, Zásilkovna do 5kg. Pokud bude zásilka těžší a bude rozložena do více balíků, další balíky budou účtovány.
-
U zásilek obsahujících zakázkově vyráběné transformátory se účtuje expediční náklady vždy.
- U vybraných chemických přípravků (leptací roztoky, IPA - izopropylalkohol, lak PLASTIK70) mohou být účtovány extra přepravní náklady. Podrobnosti jsou vždy uvedeny u konkrétního výrobku.
-
Osobní odběr v naší provozovně – zdarma po výzvě k vyzvednutí, pokud je skladem již v den objednání
-
Přepravní služba DPD – do 30kg, obvykle dodání následující pracovní den po odeslání
-
181,50 Kč vč. DPH – při platbě na dobírku
-
157,30 Kč vč. DPH – při platbě na fakturu nebo zálohovou fakturu
-
Zásilkovna – osobní odběr na smluvních pobočkách Zásilkovny, do 5kg, dodání cca 2-3 dny
-
123,42 Kč vč. DPH – při platbě dobírkou
-
102,85 Kč vč. DPH – při platbě na fakturu nebo zálohovou fakturu
-
MOŽNOSTI DOPRAVY A EXPEDIČNÍ NÁKLADY NA SLOVENSKO
-
Při hodnotě objednávky nad 200,- Euro vč. DPH neúčtujeme expediční náklady pro jeden balík. Pokud bude zásilka těžší a bude rozložena do více balíků, další balíky budou účtovány.
-
U zásilek obsahujících zakázkově vyráběné transformátory se účtuje expediční náklady vždy.
-
Platba probíhá na náš účet na Slovensku v ČSOB Bratislava. Z pohledu kupujícího se tedy jedná o tuzemskou platbu.
-
Dodání na adresu do 10 kg, dodání 3-4 dny, rozsah ceny dle hmotnosti zásilky
-
Do 5kg 8,35 Euro vč. DPH – při platbě na dobírku
-
Do 5kg 7,38 Euro vč. DPH – při platbě na fakturu nebo zálohovou fakturu
-
5-10kg 9,56 Euro vč. DPH – při platbě na dobírku
-
5-10kg 8,60 Euro vč. DPH – při platbě na fakturu nebo zálohovou fakturu
-
Zásilkovna – osobní odběr na smluvních pobočkách Zásilkovny na Slovensku, do 5kg, dodání cca 3-4 dny.
-
6,17 Euro vč. DPH – při platbě na dobírku
-
5,45 Euro vč. DPH – při platbě na fakturu nebo zálohovou fakturu
-
PLATEBNÍ PODMÍNKY
-
Cenu zboží a případné expediční náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
-
V hotovosti
-
Bezhotovostně platební kartou
-
Bezhotovostně na zálohovou fakturu – platba předem
-
kupující nemá uhrazené předchozí pohledávky
-
kupující opakovaně nedodržuje data splatnosti pohledávek
-
kupující nemá sídlo v České republice, pokud není dohoduta vyjímka
-
při prvním nákupu na naší společnosti, pokud nemůže být platba provedena hotově nebo platební kartou
-
předmětem dodávky jsou nestandardní transformátory vyráběné na objednávku dle zadání kupujícího
-
při objednávce zboží, které je dodáváno pouze na objednávku ve větším počtu od jednoho druhu, není-li předem dohodnuto jinak
-
tuto možnost si může zákazník také sám zvolit, aby ušetřil za poplatek (doběrečné) za dobírku při zasílání zboží přepravní společností
-
Bezhotovostně na fakturu se splatností 14 dnů – běžná faktura
-
kupující - podnikatel již minimálně jednou odebral nějaké zboží buď za hotové, na dobírku, nebo na platbu předem
-
kupující má řádně a včas uhrazeny všechny pohledávky
-
Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu případné expediční náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši viz výše.
-
V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
-
Při platbě v hotovosti nebo platební kartou v naší provozovně:
-
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
-
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
-
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
-
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné
-
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
-
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
-
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
-
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů
-
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
-
V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
-
Kupující má právo odstoupit od smlouvy, pokud má zboží podstatnou vadu, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě, nebo při větším počtu vad zboží.
-
Nárok na uplatnění záruky zaniká v těchto případech:
-
kupující není schopen prokázat nákupním dokladem, že zboží bylo zakoupenu u prodejce.
-
vypršela-li u u výrobku v den převzetí do opravy záruční doba nebo životnost.
-
došlo-li k porušením záručních pečetí a nálepek, pokud je jimi výrobek opatřen.
-
došlo-li k mechanickým poškozením nevhodným použitím.
-
použitím výrobku v rozporu s návodem k použití.
-
při zásahu, úpravě nebo opravě do výrobku.
-
záruka se nevztahuje na běžné opotřebení výrobku způsobené jeho používáním
-
poškození výrobku při přepravě
-
Kupující je povinen při převzetí zásilky od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nejeví známky poškození. Pokud zásilka jeví známky poškození, buďto sepíše kupující s přepravcem protokol o poškození zásilky, nejlépe s pořízením foto dokumentace, nebo zásilku odmítne převzít. O této skutečnosti co možná nejdříve informuje prodávajícího.
-
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v provozovně. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
-
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, v případech kdy nemůže sám rozhodnout, do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
-
Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
-
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
-
V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
-
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje bod X. Postup při uplatnění reklamace.
-
POSTUP PŘI UPLATNÉNÍ REKLAMACE
-
Reklamace se vztahuje pouze na výrobky zakoupené u společnosti PS electronic, s.r.o..
-
Pro uplatnění reklamace je nutné prokázat datum pořízení výrobku například předložením kopie dokladu o koupi výrobku (např. faktury, prodejky, apod.), případně jiného dokumentu prokazujícího koupi zboží.
-
Kupující přiloží co nejpodrobnější popis závady a spolu s kopií dokladu o koupi doručí reklamovaný výrobek do provozovny prodávajícího osobně nebo prostřednictvím přepravce.
-
Reklamovaný výrobek musí být dodán k reklamaci kompletní, včetně všech součástí, kabelů, příslušenství apod., z důvodu komplexního a objektivního posouzení reklamace. V písemném potvrzení o přijetí reklamace budou předané součásti vypsány.
-
Při zasílání zboží prosím dbejte na pečlivé zabalení výrobku, za případné poškození během přepravy nenese kupující odpovědnost. Neposílejte reklamaci na dobírku, takové zásilky nebudeme moci přijmout.
-
Přijetí výrobku k reklamaci bude kupujícímu písemně potvrzeno e-mailem v případě zaslání, nebo fyzickým potvrzením v případě osobního předání.
-
Prodávající se zavazuje opravit nebo vyměnit vadný výrobek v co nejkratší době, nejdéle však do 30-ti kalendářních dnů od převzetí výrobku k reklamaci. V případě, že výrobek nelze opravit, nebo vyměnit za nový, vystaví prodávající k nákupnímu dokladu opravný daňový doklad.
-
O ukončení reklamace kupující vyrozumí e-mailem, nebo telefonicky kupujícího.
-
Při předání výrobku po ukončení reklamace vystaví prodávající kupujícímu protokol o vydání reklamace, případně opravný daňový doklad.
-
V případě, že reklamace nebude z nějakého důvodu uznána, bude vystaven protokol o zamítnutí reklamace s odůvodněním a se zákazníkem bude dohodnut další postup řešení případné opravy výrobku.
-
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
-
Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako „spotřebitel“ (viz Základní ustanovení, bod d)), má právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu.
-
Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
-
dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu
-
dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
-
Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
-
Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na e-mailovou adresu nebo nejlépe odešle spolu se zbožím na doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
-
Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
-
Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
-
Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
-
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
-
Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
-
Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a byla-li část nebo celá objednávka již uhrazena, vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
-
Pokud je kupujícím „podnikatel“ (viz Základní ustanovení, bod e)) v tom případě nemá právo na odstoupení právní podklad.
-
ŘEŠENÍ SPORŮ
-
Stížnosti spotřebitelů vyřizuje prodávající na e-mailové adrese uvedené v Základním ustanovení těchto obchodních podmínek. Stížnosti jsou bezodkladně se spotřebitelem řešeny písemně e-mailem, případně telefonicky.
-
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Další možností pro mimosoudní řešení sporů mezi spotřebitelem a prodávajícím je on-line platforma nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
-
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
-
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
-
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
-
Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky.
-
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
-
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
-
Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží (včetně DPH i přepravného), uvedenou v katalogu internetového obchodu prodávajícího.
Lze zaplatit při osobním odběru zboží v naší provozovně nebo při převzetí zboží od přepravní společnosti v případě doručení zásilky na dobírku.
Lze zaplatit při osobním odběru zboží v naší provozovně.
Kupující převede celou částku na bankovní účet prodejce. V tomto případě se realizace objednávky uskuteční až po připsání celkové částky na účet prodejce.
Platba předem je požadována v těchto případech:
Platbu na fakturu je možná pouze je-li kupující podnikatel a je nutné ji dohodnout předem s velkoobchodním oddělením. Zpravidla platí, že na fakturu je možné odebrat zboží za těchto podmínek:
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin“
výměnu za nové zboží, opravu zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny, odstoupení od smlouvy.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů ode dne převzetí zboží, případně ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, nebo ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.ledna 2018